Serwis i utrzymanie central telefonicznych U10L firmy Lucent Technologies

Telekomunikacja Polska S.A. (obecnie Orange Polska S.A.)

Klient:

Telekomunikacja Polska S.A. (obecnie Orange Polska S.A.)

Realizacja:

1997 - 2001

Główne założenia projektu:

W latach 1997 – 2001 realizowaliśmy dla Telekomunikacji Polskiej S.A. (obecnie Orange Polska S.A.) projekt, którego przedmiotem było utrzymanie central telefonicznych U10L firmy Lucent Technologies. Zakres projektu obejmował kilkadziesiąt central zlokalizowanych na terenie całej Polski. Klient wymagał  wysokiego poziomu jakości. Czas reakcji wynosił 1 godzinę, a czas naprawy komponentów 8 godzin od zgłoszenia uszkodzenia. Wymagana była 100% dostępność usług telekomunikacyjnych.

Innowacyjność:

Czas reakcji zmniejszony do 1 godziny, zaś czas naprawy awarii trwa maksymalnie 8 godzin od zgłoszenia awarii. Tak skuteczne rozwiązanie komunikacyjne było możliwe wyłącznie poprzez znakomity projekt całego oprogramowania.

Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy pliki cookie zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.Ok